Pages

Monday, March 8, 2010

Selamat Kembali Kepada Blog Saya

Sudah 18 hari saya berada di Australia tetapi ia berasa macam sudah satu tahun saya tinggal disini. Australia memang pun sesuatu negara yang amat menarik dari segi pendidikan, infrastruktur dan juga perempuan mereka. Di sini, saya setiap hari cuci mata bukan macam di Malaysia yang saya kena cucuk mata!

Untuk sesiapa yang kisah ini lah alamat baru saya:

10/148 Victoria Parade,
East Melbourne,
Victoria 3002.

Kalau anda kaya ataupun bosan, tolonglah datang dan melawat saya=) Rumah yang saya tinggal bukan paling cantik ataupun yang paling besar, manakala rumah yang saya tinggal di sekarang amat MERAH JAMBU sekali!! Saya tidak menipu tentang ini sebab itu lah yang saya amat tidak suka tentangnya.




Kan saya dah kata? Bilik saya adalah tingkat dua, rumah kedua, paling kiri sekali=)



Tetapi, di dalam rumah ini tidaklah seteruk luarnya




Ini merupakan dapur (Tempat yang saya bersama teman-teman serumah saya selalu lepak dan bercakap tentang benda bodoh sekali)


Ini pulak merupakan bilik basuh baju


Dan akhir sekali, adalah bilik Lagenda=)


Kecil tetapi selesa


Dan kepada yang ingin tahu mana saya tengah belajar sekarang, inilah institusinya:




Amat cantik kan? Ini merupakan seksyen yang kecil sahaja kerana institusi ini ada banyak sangat bangunan untuk saya bertangkap gambar





Saya juga ingin mengucapkan terima kasih kepada dua orang ini:


Pertama adalah Kenneth Lau dan keluarganya kerana menjemput saya dan ibu saya daripa lapangan terbang antarabangsa Melbourne dan selalu membawa saya dari sini ke sana=)


Dan juga Cherie Koh kerana selalu mendengar saya mengadu tentang komputer bodoh saya.




Akhir sekali, walaupun saya sudah mengucap terima kasih banyak kali saya ingin mengati semua rakan -rakan saya yang saya amat merindui dan menyayangi kamu!

(The Living Legend did not expect that typing in Bahasa Melayu would be so hard)

1 comment:

er said...

CM, saya mempunyai perasaan ingin tahu, adakah anda ada menampal gambar saya di papan kenyataan anda itu? Kalau tidak ada, saya amatlah kecewa dengan sikap anda yang tidak endahkan saya lagi. Sebak sungguh hati saya. :D!

sekian.